onsdag den 12. marts 2014

MIN FØRSTE BLOG.

KODEORDET ER KREATIV.

Jeg hedder Lone, og jeg bor i Horsens.

Jeg er uddannet Blomster Dekoratør og har arbejdet med blomster i ca. 30 år.
Jeg elsker mit arbejde, men har også kastet mig over en masse andre kreative ting som f.eks. at hækle, strikke, male, tegne og min absolut favorit beskæftigelse lige nu.... loppefund.

Jeg tager ofte rundt til markeder og genbrugsbutikker hvor jeg finder sjove ting.
Helst noget jeg kan give et helt nyt "look".

Da jeg bor i en lille lejlighed er en anden af mine yndlings beskæftigelser at flytte rundt på mine møbler :)
Det kommer sikker af, at jeg skal finde plads til alle mine seneste loppefund.

Med denne blog håber jeg andre kan få gode ideer, tips og inspiration til selv at finde kreativiteten  frem.

Rigtig god fornøjelse.

Lone 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar