lørdag den 31. maj 2014

HÆKLET KÆPHEST

HYP LILLE LOTTE.....



Du skal da også lige se mine to heste.....




                                                                                


                                                                             

hæklet kæphest
To søde kæpheste





Kæphest
Ham her har jeg givet til lille Loui, og nu har han døbt den Lone, hvilket også er hvad jeg hedder.
Ved ikke rigtig om jeg skal være smigret eller ej..........





Hæklet kæphest
Hende her har jeg givet til lille Vanilla..... og jeg tror bare den hedder Hest :-)



                                                                       
Kæphest
De er da rigtig søde




                                                                               
Hæklet kæphest
De er hæklet i tyk garn og det tog faktisk ikke ret lang tid at lave dem.


Jeg har fundet en gratis opskrift og du kan se den HER.
Opskriften er på engelsk men ellers meget nem at gå til.


Rigtig god fornøjelse med hæklingen :)

Lone

2 kommentarer: