lørdag den 3. maj 2014

SOLSKIN PÅ HAVEMØBLER.....

MINE FINE HAVEMØBLER....


Sidste år fandt jeg disse jernmøbler sat ud til storskrald.
Jeg fik dem slæbt hjem i kælderen og der har de så stået ind til nu.
De er blevet malet, har fået fine hynder og står nu og pynter så  fint i min have....
Og som et ekstra plus, så sidder man faktisk rigtig godt i dem.

                                                                    
                                                                   
havemøbler
Nymalet og med fine hynder



Havemøbler
Havestol i solskins farve


De var hvide, da jeg fandt dem... men jeg er jo vild med farver, så jeg ville male dem i en anden farve.
Jeg besluttede mig for den gule farve, og de er blevet lige som jeg ønskede det.
"solskins havemøbler"


Havemøbler
Sådan så de ud inden jeg gik amok i gul farve.



                                                                                     
gule havemøbler
Møblerne blev sprøjtemalede

                                                                           
Gule havemøbler
Tre gange maling og det begynder at ligne noget.

Hynderne til møblerne, har jeg egentlig købt engang for lang tid siden, til mine spisebords stole.
Jeg var bare ikke helt tilfreds med dem. De var lidt for store og passede heller ikke rigtig i farven.
Så nu er de altså blevet til havemøbel hynder i stedet for, og størrelsen er perfekt.
Som en ekstra lille detalje, har jeg hæklet gule betræk til de knapper, der er på hynderne.
Det blev super fint og jeg elsker nu de hynder, som jeg før var lidt træt af.


                                                                 
Stole hynde
Hynde som den ser ud uden pynt.



                                                                           
stole hynde
Hæklet "dut" til knap på hynde.



                                                                           
hynder til havestole
Det færdige resultat.... Og jeg er glad :-)


Jeg er super glad for mine "nye" havemøbler, og er i fuld gang med at arrangere "EVENTYRHAVEN".
Jeg skal nok vise, hvad jeg laver i haven, en af de nærmeste dage.


Rigtig god dag til alle.

Lone









Ingen kommentarer:

Send en kommentar