onsdag den 7. oktober 2015

PENGEGAVE OG BLOMSTER

i skøn forening...



                                                            
pengegave
Lilla roser af papir og 50 kr, sedler bundet
i buket med rigtige lilla roser og grønt.


Har lige været til 125 år fødselsdag, og de to fødselarer skulle have penge i fødselsdagsgave.
Da jeg jo arbejder i blomsterbutik, har jeg ofte en lille buket blomster med, sammen med fødselsdagsgaven.
I stedet for at binde en almindelig buket, og vedlægge et kort med penge, valgte jeg denne løsning.

Pengene er foldet til en rose af forskelligt mønstret papir i lilla farver, og i hver papirrose indgår der en 50 kr. seddel.
Jeg fandt ideen HER

     



                                                                              
foldede pengesedler
Roser foldet af papir og 50 kr. sedler



Det tager selvfølgelig lidt tid, når der skal foldes roser til 2 buketter, men jeg kan jo godt lide at hygge mig med sådan et projekt :)
Modtagerne blev meget glade for buketterne, særlig da de opdagede de specielle blomster, og flere af gæsterne ville da også gerne vide hvor de kunne plukke dem :-)
Det ville jeg naturligvis ikke afsløre :)))))


                                                                     

                                                                          
foldede pengesedler i buket
Pengegave og blomster i skøn forening



Et hyggeprojekt på en regnfuld efterårsdag.

Lone


                                                                                  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar